Rántotta kelt kiflivel

RÁNTOTTA KELT KIFLIVEL

Mit csinál az Orsi, ha „rántottát” kíván? Na mit? Hát készít. Mivel nem volt otthon semmi hozzávaló, amiből elkészülhetett volna a vegán rántotta és már régóta piszkált a gondolat, hogy erre a fasírtkeverék is jó lehet, hát jól kisütöttem, és most figyeljetek: innentől kezdve nem is vagyok hajlandó másból csinálni! Annyira, de annyira…Ráadásul a magyaros fűszerezés kiváltképp illik ehhez az ételhez. Én sok friss zöldséggel ettem, de bevállalósok (mint a családom is) fogyaszthatják akár kiflivel is (mint a régi szép időkben).

HOZZÁVALÓK:

A kiflikhez:

A rántottához:

ELKÉSZÍTÉS:

Kiflik:

Keverjük össze a hozzávalókat a margarin kivételével, majd letakarva kelesszük meg 50 perc alatt. Száraz felületen nyújtsuk téglalap alakúra és vágjuk fel 4 háromszögre. Tekerjük fel és margarinnal kenjük le a tetejüket. Szilikonos sütőpapírral bélelt tepsin előmelegített 210 fokos sütőben süssük 10 percig alsó-felső sütéssel, majd további 20 percig 180 fokon szintén alsó-felső sütéssel. Várjuk meg míg kihűl.

Rántotta:

Keverjük össze a hozzávalókat a kókuszolajon kívül. Forró (7-8-as fokozat), olajozott serpenyőben süssük készre, mint az igazi rántottát.

1 darab kifli átlagos tápértéke:
180 kcal, 1,5 g zsír, 35,2 g szénhidrát, 3,7 g rost, 4,7 g fehérje

Az egész adag rántotta átlagos tápértéke:
269 kcal, 1,3 g zsír, 45,3 g szénhidrát, 10 g rost, 8,9 g fehérje

Jó étvágyat kívánok!:)

Comments (0)

No comments at this moment

New comment

https://edenpremium.wscdev.hu/modules/iqithtmlandbanners/uploads/images/5f900be806b76.jpg
https://edenpremium.wscdev.hu/modules/iqithtmlandbanners/uploads/images/5f900abf6b4cf.jpg
Product added to wishlist
Product added to compare.

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.